Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



2e Assistent Gerant


Functie

Voor een part-time functie (32u) zoeken we een ervaren winkelbediende voor de kans om als 2e Assistent Gerant aan de slag te gaan in een populaire schoenen- en handtassenwinkel.

Je hebt frequent contact met klanten, adviseert hen in verkoopsgesprekken en draagt zorg voor de winkel samen met je team en de 1e Assistent en de Gerant.

De winkel heeft een heren-, dames- en kinderafdeling.

We zoeken iemand die echt het hart op de juiste plaats heeft voor zowel collega's als klanten.

Bedrijfsprofiel:

Een familiaal bedrijf met een hecht, warm team en goeie resultaten. Ze geloven in hun personeel, investeren in opleidingen en je toekomst en streven naar een gezonde work/life balans. Dit bedrijf werd meerdere keren bekroond met prijzen omwille van hoe ze alles rond personeel aanpakken.

Jouw profiel

- Je houdt van fashion en adviseert graag klanten. Je durft ook extra's en accessoires te verkopen in je gesprek met de klant.

- Je neemt graag wat extra verantwoordelijheid

- Je bent uitstekend op het gebied van klantvriendelijkheid

- Je bent bereid om te werken met een flexibel rooster, werken op zaterdag en een beurtrol op zondag

- Je neemt je collega's mee op sleeptouw en ondersteunt hen met feedback waar nodig

- Een aantrekkelijk salarispakket - Doorgroeimogelijkheden - Een opleidingstraject bij jouw start - Een ruim aanbod interne en externe opleidingen

  • Het beheer van rekken superviseren
    Corrigerende maatregelen treffen in geval van onregelmatigheden (producten uit de rekken halen, klanten informeren, ...)
  • Verkoopdoelstellingen bepalen
    De organisatie van het departement opstellen (personeel, inplanting van producten, commerciële acties, ...)
  • Technische steun verlenen aan het team (advies, opleiding, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Controleren of de richtlijnen voor hygiëne, voedselveiligheid, ... toegepast worden
  • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • De activiteitsgegevens van de afdeling opvolgen en analyseren (omzet, marge, aankopen, lasten, ...)
    Verbeteringen voorstellen
  • Voorraden beheren
    Tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Een afdeling organiseren: Persoonlijke uitrusting (kleding, accessoires)

Aanbod

- Een aantrekkelijk salarispakket

- Doorgroeimogelijkheden

- Een opleidingstraject bij jouw start

- Een ruim aanbod interne en externe opleidingen

Solliciteren